Kami Keluarga KakiLIKE

Assalamualaikum

Huhu , dah lama aku tinggalkan blog aku ni , dah nak dekat dua bulan lebih , dah bersarang blog aku ni , kali ini aku nak buat entri pasal satu page kat facebook , nama page tu ialah KakiLIKE , kalau korang rasa bosan ke ape ke lepak la kat page tu , serius aku kata kat situ semua sporting , friendly dan gila-2 sikit la , tapi sekarang dah banyak sangat newbie berlagak cam otai kat page tu , haha sakai noob .

Ok , kembali kepada topik asal , tajuk entri kali ini ialah "Kami Keluarga KakiLIKE" , mesti korang terfikir kenapa aku buat entri ni kan ? kenapa tajuk dia camni kan ? haa , kalau korang nak tahu , aku dah janji nak buat entri pasal ni , lagi satu tajuk dia camni sebab aku dapat ramai kawan kat page ni . kalau korang nak tengok status aku pasal entri ni cari la kat wall aku je . haha malas nak paste link tu kat sini xD

Sekarang aku nak tunjuk DP page KakiLIKE , saje-2 nak tunjuk bukan ape . haha , bosan punya pasal , tengok kat bawah ni haa ..




ni DP lama .


Yang ni DP baru


Ok , aku nak share video KakiLIKE yang baru dibuat oleh Nyan Cat dan Wanny Husairi , ada lagi satu video tapi aku tak tahu siapa yang buat , video yang diorang buat ni ada kat bawah , tengok jangan tak tengok pula xD

Video KakiLIKE yang pertama
Yang ni Nyan Cat buat :3


Video kedua KakiLIKE
Yang ni punya Nyan Cat buat



Video ketiga KakiLIKE
Yang ni baru la si Wanny Husairi buat .



Video keempat KakiLIKE
Yang ni aku tak tahu siapa yang buat .

Ok , sekarang aku nak tunjuk korang muka budak-2 yang selalu lepak kat page KakiLIKE tu , yang selalu mengelike pun aku masukkan gak , takut nanti diorang merajuk seminggu dengan aku , hahaha xD


Acai Rainbow






Bubu Xii





Alissa Zamri






Are-fitz Much More






Zatia Nabila




Syifaa ' Yusri




Afiq Aiman




Nyan Cat


Wanny Husairi




Hazim Ikram




Faez Phoseykohllicto II





Faiq Core



Haidar Badri



Micha Mia




Faez Abd Rahim




Marul Milovnik Zen




Hye Kyo





Nur Shazleen





Eza Hidayah





Zaty Luvlianncezz





Riri Aww Aww




Mustakim (Akeem Micong)




Ahhmad Izwan






Nazrin Yaacob





Raja Yunk





Redzal Susu





Nornadiahanim





Rina




Nur Qayyimah






Palyna Diran




Izmer Farhan





Aizat Cendoi






Mai Izu Rul Baharin





Isya Syahirah





Shaa Amir





Aque Racun






Serbuk ToGe



Suha Roxy II





Nurul Najihah




Muhammad Idham




Wan Faizal





Capix Evans



Eykal Saje





Vivi Arshad





Shifa ' Yusri





Finaz Elmo






Muhd Amin






Anatasia Faneya II






Nurfadzlina Anuar







Nuel Watson




Kimie Loopwheeler



Fahmiey Nasser






Bunga Bakawali






Najihah Sweetlurve






Purplehime Adira





Nur Afiqah






Mia Amira






Johntorono Travolta




Ady Bob





Acah Urembo



Ok lah , sampai disini je lah aku buat entri ni , nanti aku sambung buat balik , sekarang ni aku busy sikit , kalau takde gambar korang kat sini sori la , nanti aku buat yang baru , aku busy sangat , lagi pun ni entry kaklike yang ketiga aku buat , next time aku buat lagi ye , jangan risau kalau gambar korang takde nanti aku edit balik entri ni dan letak gambar korang :)

17 comments:

  1. sejujurnya aku jelly gambar aku takde HAHAHA.aku da follow blog kau so follow balik ehh.thanks.

    ReplyDelete
  2. lol....xde pon...haish..

    ReplyDelete
  3. waaaa! thanks ! aww~ <3

    ReplyDelete
  4. hee nice . but jeles gmbar cheq tak msuk skali ..huu

    ReplyDelete
  5. ok , pic kaka ade . syg adik panda ;P

    ReplyDelete
  6. hahax , XD ! i'm there jugax lerr , :)

    ReplyDelete
  7. boleh x nk semua lagu2 kat sini...

    ReplyDelete
  8. boleh je , tekan kotak kecil kat blah kanan kat bawah tu , nanti keluar list lagu ;)

    ReplyDelete
  9. sleepy luffy... x penah teringin ke nk buat unite budak2
    kaki like... mana tau korang dapat jumpa bubu xii yang sebenar.. ak just terinigin nk tgok muka die yang sebenar... hehe.. kalau die bagi alasan... ko mesti cuba buatkan die keluar dan tunjukkan muka sebenar die... die kaki tipu... aku terpaksa buka diri dia yang sebenar... sebab aku sakit hati sangat dengan die... :)

    ReplyDelete
  10. 4-2 ni ada gathering kat bukit bintang la , jom la join kiteorang kat sana . aritu dia kata dia nak turun KL , tu pun kalau aku turun la , aku pun teringin gak nak tengok muka dia . aha , kau sakit hati ngan dia , kenapa cuba cerita sikit :D

    ReplyDelete
  11. muka aku tak ada pun.. sobsobsob

    ReplyDelete