Apabila budak page KakiLIKE mengamuk !

Assalamualaikum

Harini aku nak buat satu entri pasal budak kakilike yang bertajuk "Apabila budak page KakiLIKE mengamuk !" Sejak kebelakangan ni diorang ni suka sangat like meng"like" status dan post orang guna AutoLike -_- | dulu diorang guna manual , like slow-2 je , diorang like tak sampai 30 pun .

Tapi sekarang ni , bila semua dah reti guna  AutoLike tu , notification mesti max la bila bukak acc FB , tapi kalau time kite on dia attack memang beribu-ribu la notification tu -_- | memang terbaik la , sampai hang laptop aku dibuatnya diorang kerjakan .

Sekarang ni kan , asal aku buka fb je notification aku mesti full , tak payah tekan pun aku dah tahu mesti noti pasal like status takpun komen aku -_- | mula-2 kena memang la best, sorang-2 attack wall aku , aku buat bodoh je .

Tapi sekarang skit main ramai lagi yang attack wall aku , satu hari dah nak dekat 15 orang attack , tiap-2 hari kena pula tu , adoi memang sakit gila la -_- | tapi aku tak kesah sangat pasal mende ni . Tapi semua kawan aku duk marah-2 aku , maki-2 aku .

Diorang kata camni , wei putra ! pehal ngan member-2 kau tu ? asyik-2 dok menge"like" je komen aku . Sudah-2 la tu . tak payah la nak like sangat , notification aku full sebab kau la kau tahu tak ? -_- | . aku pun dah malas la nak kata ape-2 lagi .

Tadi aku ada  buat status pasal mende ni , jap eh aku upload gambar kasi korang tengok ;)


Ni status no 2 

Ni yang pertama 

Aku da bosan asyik-2 kena maki je -_- | aku terus buat status camni . malas lagi nak tengok orang maki aku , asal buka je fb mesti ada orang maki , tiap-2 hari kena pula tu .. Kat bawah ni pula aku nak tunjuk korang gambar notification aku dan kawan aku yang kena attack tu xD



Ni profile kawan aku , aku attack dia guna autolike , bwahah . dia yang suruh xD



Yang ni pun wall kawan aku gak , time ni aku tengah sedap main game tetiba dia attack aku sampai hang terus kalah -_- |  time tu tengah marah skit , aku terus attack wall dia guna AutoLike xD

Yang ni pula aku punya , time ni aku kat CC cap ayam . bwahah , diorang attack aku gila-2 . dah la time ni aku tengah sedap chat ngan kawan tetiba je diorang attack -_- 

Aku dah tak tahu ape lagi nak tulis , sampai disini je la entri yang tak berapa menarik ni , hope korang enjoy ye ;)

8 comments: