Dating dengan Si Dia buat kali ketiga ;)

Assalamualakum .

Seperti yang aku kata haritu , aku nak buat entri ni , sori la aku buat lambat skit ada masalah peribadi. Tajuk entri kali ni Dating dengan Si Dia buat kali ketiga ;) |

So , ni dah masuk kali ketiga aku dating dengan dia . Semuanya bermula camni, sehari sebelum kiteorang dating tu, si dia ni call aku : -

Dia : awak
Aku : ye , saya
Dia : awak esok free tak ?
Aku : free , kenapa ?
Dia : jom dating .
Aku : ar ? dating ? jap eh tengok jadual nak cek esok ada apa plan
Dia : okay .
Aku : dah cek , takde pape plan , ok jom esok kita dating ;)
Dia : okay .

Habis je berborak ngan dia , aku terus masuk bilik tidur , nak bangun awal . Nak dating punya pasal aku tidur awal , haha . Masa aku tengah sedap tidur time tu dalam pukul 6.20 , dia hantar msg , kata saya da siap ni , jom la pergi dating ;)

Aku pun reply , erk ? awal gila . jap eh lepak dulu kol 8 kite pergi dating ye , dia pun kata , hmm.. okay la . saya tunggu awak tau , nanti awak amik saya ye ;) | aku pun kata okay , bila abis je msg-2 ngan si dia , tetiba kawan aku msg aku , dia ajak aku main basketball jap .

Aku msg dia balik , aku kata : otak kau ! pagi-2 buta main basketball watpe -_- | dia pun reply , ala bukan selalu kan ? haha . Time tu pun aku da tak tahu nak buat ape lagi , nak tidur balik pun dah tak boleh , so , aku pun pergi la main basketball ngan dia .

Dari pukul 6.30 sampai kol 7.40 aku main basketball ngan dia , pastu tetiba si dia msg aku , dia kata , awak kat mana ? da siap belum ? bila nak gerak ? aku punya la leka main basketball sampai terlupa pasal si dia . adoi > < | aku rep text dia kata nanti saya sampai . Pastu aku terus balik rumah siap-2 pastu pergi amek dia .

Jumpa je si dia , dia buat muka masam , aku tanya nape ni ? dia kata , awak tu ! lambat kata kol 8 kan ? awak sampai kol brapa ? kol 8.30 ! pastu aku pun kata la , sori ye , sesak la tadi , sori sangat-2 . jangan la marah ye ;)

Dia pun kata , hmm.. yela-2 lain kali jgan buat lagi tau , aku pun kata ok . Dah amek dia , aku ngan dia terus pergi Dataran Pahlawan , sampai je kat situ , kiteorang terus pergi GSC , beli tiket wayang , memula kiteorang nak tengok smurf 3D , sebab si dia ni tak pernah tengok citer 3D aku pun ikutkan je la .

Pastu dia ubah fikiran , dia tanya aku , awak , kite tengok citer Johnny English nak tak ? Aku pun kata , Johnny English ? ok , jom . cerita best tu , mesti lawak gila , kan ada Mr . Bean ;) | so , kiteorang pun beli la tiket citer Johnny English tu .

Lepas dah beli ticket , kiteorang pun pergi la arcade main game jap , seperti biasa , si dia mesti cari game kesukaan dia . DAYTONA . Aku pergi beli token , pastu main ngan dia game Daytona tu , dia da puas main game tu , dia ajak main game Tekken pula -_- | dah la aku tak reti main game tu .

Tapi aku layan je karenah dia tu , main punya main syok pula game tu walaupun dia buli aku -_- | adoi . buat malu je kalah dengan perempuan . HAHA , takpe la 1st time main . Dah abis main game tu , aku cakap ngan dia nak main game kesukaan aku .

Dia tanya , game ape ? aku pun cakap Inital D Stage 4 . Dia pun kata game ape tu ? best tak ? susah tak ?
Aku pun kata meh tengok saya main dulu , susah ke senang nanti awak tahu la . Lepas dia tengok aku main game tu , dia pun kata perh , cam susah je nak main game  ni .

Aku pun kata la , kalau da minat mesti senang la , pastu dia pun nak try main , aku ajar dia step by step . Sekejap je dia dapat tangkap , tapi dia guna AUTO la tak cam aku , aku guna MANUAL , baru gempak . HAHA , main punya main , dia kata dia da suka ngan game tu . habis banyak token kat game tu je .

Adoi , haha tape la bukan selalu.. Aku tengok jam kat handphone aku , da pukul 1 lebih gitu , aku pun cakap la ngan dia , awak , movie da nak start ni , jom pergi beli popcorn n air . dia pun kata ok , kiteorang terus pergi GSC beli mende-2 tu , masuk panggung layan movie Johnny English tu .

Tak sia-2 aku beli tiket tu , memang terbaik la cerita tu. HAHA , pada sape-2 yang belum tengok lagi tu pergi la tengok ye . habis je tengok cerita tu kiteorang pun balik , dia balik ngan kawan dia , aku balik sorang-2 , sampai situ je la citer dating kiteorang ni .

Padahal aku citer skit je , banyak lagi nak mende aku nak bagitahu tapi aku malas nak tulis , haha banyak gila aku skip , sebelum pergi beli tiket tu , kiteorang pusing-2 Dataran dan Mahkota , tapi satu je la aku nak cakap , dating kali ketiga ni la paling best dalam hidup aku ;) | Sampai disini je la entri aku ye , selamat membaca ;D

Sweet Couple ;)

2 comments: