Nurul Akma Fitri Bte Saad :D

Assalamualaikum para pembaca sekalian

Kali ini , aku nak buat satu entri khas untuk kawan yang baru je aku kenal kat Facebook™ ,  berkenalan dekat page KakiLIKE .

Name sebenar dia Nurul Akma Fitri Bte Saad tapi nama dia kat Facebook™ Bubu Xii . Kalau korang sume tanya kenapa nama Facebook dia camtu , aku sendiri pun tak tahu , HAHA . Kalau nak tahu tanya la dia sendiri ok . hehe

So , korang semua mesti nak tengok rupa si Bubu Xii kan ? Kejap ye para pembaca sekalian , nak upload gambar dia , hehe .


HAH ! da upload , tengok la gambar dia kat bawah ni , jangan korang tergoda pula . HAHA

EMO ><



Termenung  >< 


err , buang tebiat jap , haha 



tu patung CrazyFrog ke ? ><


So ,  korang semua dah tengok gambar si Bubu Xii , cantik tak dia ? hehe , sampai di sini je la entri pasal si dia , aku pun tak tahu ape lagi nak tulis . HAHA . hope korang enjoy entri merapu aku ni :)

6 comments:

  1. nurul akma fitri bte saad (nurul akma fitri binti abdul aziz) date of birth 8/3/94 ataupun 15/11/94... chinese mix ha...
    such a big liar i ever met...
    mempunyai banyak alasan untuk segala penipuan... :)
    daaaaaaaaaaa... kalo statement ni betul... statement ni akan hilang dari komen ni... :)

    ReplyDelete
  2. aku lelaki yang ko paling banyak tipu... dan ko sentiasa ada ayat backup untuk segala penipuan ko... ak harap ko da berubah sangat2... sampai sekarag ko still ada dalam hati aku (ak mengakulah).... ak x kisah ko ni rupa mcm mana pun... :`)

    ReplyDelete
  3. ini fake ni..hahaha..kesian perempuan ni...macam bodoh..berapa ramai tah lelaki yang dia tipu..kesian2

    ReplyDelete
  4. fuckkk! please help me spam her! this bitch is using my pictures to fucking around those guys! poor you guys sape yg pernah kena tipu dengan dia! and btw i owned all this picture. im katy kardashian THE ONE AND ONLY! i dont know how the hell on earth this bithc stole my pictures but whenever i try to added her she block me then fuck around those poor guys. i hope you guys can help me by spamming her page please....

    ReplyDelete
  5. xtau lah... biarkan jelah die... aku da malas nak cara sangat... aku just harap die akan berubah... sebab aku rasa sangat2.. yang die ni memang sorang gadis yang sangat kekurangan kasih sayang... (owner of the first post)

    ReplyDelete