. sebelum tu aku nak coretkan satu ayat yg sgt bermakna bagi aku dalam persahabatan


persahabatan jauh lebih indah dari percintaan
cinta umpama bermain layang2
andai terputus berakhirlah ikatan..
sahabat bagaikan pantai dan lautan
walaupun sering berhempas tetapi kekal berdampingan

sahabat insan paling rapat dalam diri setiap manusia.
bersamanya, diri berkongsi suka dan duka. 
sahabat yang baik umpama TITIAN yg membawa kepada kemuliaan.
memiliki sahabat mampu mewarnai setiap liku kehidupan

persahabatan ibarat 1 janji yang dibuat dalam hati, x dpt ditulis, x dpt dibaca.. namun xkan terpisah dek jarak.. xkan berubah dek masa.. sekali kita berkawan, selamanya tetap kawan
seperti yg aku sedia maklum aku nak wat satu entry khas untuk kawan2 akulam fb nie huhuhu aku kenal diorang melalui satu group lam fb iaitu group Lepasan SPM heheheh

ok nie pic profile group tu sekarang hehe 

nie pic profile yg pertama sekali hehe
oka pic yg kedua seperti yg kornag tgok sbentar sahaja lagi
ok group tu memang best heheh semua perangai gile3 heheheh..

wat kawan2 kat group tu .... dulu kita berkenalan pada bulan februari n mac untuk otai2 group tu la heheheh kita sering bergelak tawa pada awalnye aku join group tu still 80++ lgi chatroom pon still ade.. memang kalu korang chat akan berpusu2 dtg huhuhu lepas tu... dekat wall ade yg suke like komen ade yg spamm komen ade yg spamm wall group hehehe... kalu x salah aku group tu si amer jaya or dikenali sbg abg long(gurau ngeks) pada 28 februari 2011 haha group ditubuh melalui idea si siti aniza atau dikenali sbg span kunig .. so kiranya diorang nie aktif dekat event ambil result spm tu.. mase tu memang huhuhaha la sal tarikh result spm huhu.. sekarang dah msuk bulan mei huhu kita semua berkenalan melalaui satu group nie .....kita baru je kenal beberapa bulan p mcm dah rapat gler seyh.... bnyak la kenangan aku ngan korang kat group nie..aku ingat lagi dulu ade sorang budak bernama muhamad isyraf perasan dia artis skrg nie aku tgok dah jarang dah sebut artis2.. isyraf ko still artis ke? :P dulu ko selalu sebut nama makcik kantin lah, pak mat tempe lah, kak limah lah, mr bean lah.. alahai.. aku dah lupe lak nama group ko sebut tu hahaha.. btw aku rindu nak dgr nama tu .. lepas tu si siti aniza... ko dulu kate ko nak budak nerd but skrg ko dah ade adri kan?? haha paling aku xleh lupe lah kenangan aku, ko (niza) n ida(siti syahida)  korang gelak sakan tgok pic BUNGA CITRA LESTARI tu  sampai gelar pic tu hantu gigi ..... adoi pecah perut gelak ngan korang hahhah....

umira hehe aku ingat lagi kali pertama ko call aku mase ambik result spm hehehe ko kate sore aku mcm kanak2 ribena heheh kelakar lah ko haha then ko selalu ckp laju2 kalu kol aku hehehe p skrg nie aku lak terpengaruh ngan ko ckp laju2 ngan member2 aku hahahha ko selalu pakai word nie dulu huhu sayang ko ketat2 hehehhe

kat group bnyak nama amir hahahaha ada tiga sebenarnya hahaha iaitu amir farouqi(Qi), amir syafiq(nasi lemak) n encik atan (amir nama sebenar) hahaha kalu cter sal qi nie dulu asal aku online memang sah akan ade muke ko menghiasi ruangan chat aku tu hahahaha ko 25 jam online kan hahaha?? btw skrg ko dah x dpt online sebab PLKN hahahaha , kalu si amir nasi lemak lak selalu promote nasi lemak telur goyang sambal sotong hahahhaha n sekarang ko selalu gune word ganas hahahah...ko memang pandai bahasa inggeris lah hahhaah same cam putra shahrizan si panda makan buluh tu hahahaa.... :P si encik atan haha yg selalu sebut atan manje lah dulu haha kini obses ngan marimar ahha.. atan nama ko amir kan?? aku lebih ske panggil ko atan lah ahhahaha amcm hubungan ko ngan marimar ahhahahah ko still manje ke haha?? jgn ko manje gedix2 kat U nanti ahhahaah...

domo2 si acap hahahhaha ko belajar matrik gud luck hahahha....

aku still ingat lagi sape yg selalu BH dulu niza, aku ngan panda sampai kul 6 pagi,..gile kerja.. p skrg aku dah xleh camtu dah....aku dah sekolah hehehe... serius aku kate nie aku happy dpt knl korang hehehe sebenarnya aku bnyak nak gtau korang nie p aku jdi speechless aku x dpt nak translatekan ape yg aku rasa nie huhuu melalui perkataan.. aku hnya dpt berkata bahawa aku bersyukur sebab dpt berkenalan ngan korang semua.. tu je aku dpt katakan.. n korang jgn lost contact lak ngan aku...

 wei kornag aku mintak maaf lah sbb aku amik pic korang nie...  jgn risau aku xkan wat pape kat pic korang ler hahaha aku budak baik ok...
nie antara yg aku kenal la kat group tu ... aku x tau nak ulas ape lgi sal korang p aku cukup happy lah dpt kenal korang semua... nanti2 aku g tempat korang aku contact lah korang kan hehehehehe
aku tau ade yg aku x taruk pic lam nie huhu sebab aku x sempat nak amik pic korang line tenet pon slow semacam so ini je yg aku dpt.... jgn lah marah ya kepada yg xde pic kat sini.. n kepada yg aku x sebut pon nama kat sini .. bukan bermakna aku x ingat kat korang yela kan faham2 je la otak x mampu nak ingat smeua benda huhhu lagi pon bnyak sgt nama korang ... aku happy dpt berkawan ngan SEMUA korang nie termasuk ngan sape yg aku x sebut nie huhuhu... skrg kita akan membawa haluan masing2 semua akan jarang online kerana masing2 melanjutkan pelajarn... gud luck kat korang yg berjaya melanjutkan pelajarn heheh semoga kornag pulang membawa segolong diploma n ijazah ya..... take care korang semua jgn lupa kat kawan2....
serius aku tacing bila cter sal hal nie huhu ye lakan dulu asal online je namapak la muke org2 nie ... begini lah lumrah hidup setiap pertemuan pasti ada perpisahan....  masa 5 bulan nie memang sekejap sgt huhu p kita smeua dah mcm lame kenal pdhal knl kat fb jer x pernah bertemu muka huhuhuh kan kan kan????
so buat korang jaga diri k.. group lepasan spm 2010 is the best... ^^


Alya

Inez

Umira

Izatty


amalia

qi

amir nasi lemak

akem

atan yg pakai bju love2 tu hahah

shida

khaidir or bangla

ashraf ashup

eyda

farid ahmed

==" wat pe tu farid zec haha

fatin neslo

azhar dah leave group lepasan dah huhu

huda mars

amer jaya

fiqry


mya myra

ko ke nie na-Q

blender isyraf

shira 

niza span kuning

wei semut hahah siti syahida

mibz
 huhuhu pic nie aku amik dari fb kornag hehehe jgn marah kan aku k huhuhu jgn takut ler aku xkan wat pape nye aku budka baik kepercayaan karut bukan tabiat aku....

still ada yg aku nak ucapkan huhu p x dpt ak ucapakn hari ini maybe lain kali lah hahaha

gud luck for all members k.....

KEEP IN TOUCH!!!\

hubungan persahabatan yg dijalin tentunya menjadi lebih indah andai disulami dengan kemesraan, kegembiraan, keceriaan. 
kebahagiaan yang dibina bersama teman ibarat nadi kepada mekarnya sesebuah hubungan persahabatan.

*Credit to Jenylia 

4 comments: