Dialog lawak dalam Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia semua..
korang sume mesti sudah tengok kan filem Hantu Kak Limah Balik Rumah kan?
aku memang suka tengok filem ni.. kelakar giler..
bnyak lawak dialog dalam filem ni.. antara nya ialah..


Oh Soley~ Soley~ 


Pada suatu hari ... Burung pun berkicauan ... Ada yang bekerja .. Ada yang bergembira.. 




Hesy!! seksi pula kak limah dalam gelap..


















sapa sokong saya sila angkat tangan macam saya..




Aku ini orang Indonesia.. kalu ngak penuh ilmu di dada.. enggak sampei ke puncak everest!




Enjit2 semut.. sape sakit naik atas ..









Hepi besday to me ~ 

haha .. itu la antara dialog yang lawak dalam filem Hantu Kak Limah Balik Rumah..

banyak lagi sebenar nye.. lau nak tau gi la tengok filem tu..

No comments:

Post a Comment